شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شعر تار شکسته



من بودم و تنهایی و یک تار شکسته



بر ساحل   غم  زورق  افکار  نشسته




برپنجره می کوفت دوصد قطره باران



شلاق خزان نیز بر این پیکر خسته




همچون صف مژگان سیاهش رژه می رفت



در خاطر من خاطره ها دسته به دسته




یک لحظه خیال رخش آمد به سراغم



گویی که کنارم  خود او  بود  نشسته




صد بار بغل کردم و بوسیدم و چیدم



صد غنچه ی خندان ز لب یار خجسته 




گفتم که نبینم دگر ای شوخ پس از این



دست من از آن زلف سیاه تو گسسته




پر بود همه وقت شب از دلخوشی و عیش 



بگشود  شباهنگ  به  نا گه  در   بسته




افکار خوش از سر همه رفتند به سویی



من ماندم و تنهایی و یک تار شکسته...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد