شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شعر من نیستم مانند تو ،مثل خودم هم نیستم از نجمه زارع

 
من نیستم مانند تو، مثل خودم هم نیستم  

      

  تو زخمی صدها غمی ، من زخمی غم نیستم 


با یادگاری از تبر، از سمت جنگل آمدی 


گفتم چه آمد بر سرت ، گفتی که محرم نیستم 


مجذوب پروازم ولی ، دستم به جایی بند نیست 

  

  حالا قضاوت کن خودت ، من بی گناهم! نیستم 


با یک تلنگر می شود، از هم فروپاشی مرا 


نگذار سر بر شانه ام ، آنقدر محکم نیستم 


خواندی غزلهای مرا، گفتی که خیلی عاشقم 


اما نمی دانم خودم ، هم عاشقم هم نیستم 


 

                   نجمه زارع




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد