شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شعر باد ما را با خود خواهد برد از فروغ فرخزاد


باد ما را با خود خواهد برد


در شب کوچک من ، افسوس


باد با برگ درختان میعادی دارد


در شب کوچک من دلهرهء ویرانیست


گوش کن


وزش ظلمت را می شنوی ؟


من غریبانه به این خوشبختی می نگرم


من به نومیدی خود معتادم


گوش کن


وزش ظلمت را می شنوی ؟


در شب اکنون چیزی می گذرد


ماه سرخست و مشوش


و بر این بام که هر لحظه 


در او بیم فرو ریختن است


ابرها ، همچون انبوه عزاداران


لحظهء باریدن را گوئی منتظرند


لحظه ای


و پس از آن ، هیچ


پشت این پنجره شب دارد می لرزد


و زمین دارد


باز می ماند از چرخش


پشت این پنجره یک نامعلوم


نگران من و تست


ای سراپایت سبز


دست هایت را چون خاطره ای سوزان 


 در دستان عاشق من بگذار


و لبانت را چون حسی گرم از هستی


به نوازش لب های عاشق من بسپار


باد ما با خود خواهد برد


باد ما با خود خواهد برد



فروغ فرخزاد




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد