شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شعر اعتراف از فروغ فرخزاد


اعتراف



تا نهان سازم از تو بار دگر


راز این خاطر پریشان را


می کشم بر نگاه ناز آلود


نرم و سنگین حجاب مژگان را


دل گرفتار خواهش جانسوز


از خدا راه چاره می جویم


پارساوار در برابر تو


سخن از زهد و توبه می گویم


آه … هرگز گمان مبر که دلم


با زبانم رفیق و همراهست


هر چه گفتم دروغ بود، دروغ


کی ترا گفتم آنچه دلخواهست


تو برایم ترانه می خوانی


سخنت جذبه ای نهان دارد


گوئیا خوابم و ترانه تو


از جهانی دگر نشان دارد


شاید اینرا شنیده ای که زنان


در دل «آری» و «نه» به لب دارند


ضعف خود را عیان نمی سازند


رازدار و خموش و مکارند


آه، من هم زنم، زنی که دلش


در هوای تو می زند پر و بال


دوستت دارم ای خیال لطیف


دوستت دارم ای امید محال



                    فروغ فرخزاد



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد