شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شعر آغاز میکنم از فریدون مشیری


آغاز می کنم ...




من ...


روز خویش را ...


با آفتاب ِ روی تو ...


کز مشرق ِ خیال دمیده است ،


آغاز می کنم !!

 

من ...


با تو می نویسم و می خوانم ؛


من ...


با تو راه می روم و حرف می زنم ؛


وز شوق ِ این محال


که دستم به دست توست ،

من


جای راه رفتن ...


پرواز می کنم !!

 

.


.


.


آن لحظه ها که مات ...


در انزوای خویش


یا در میان جمع ،


خاموش می نشینم ؛


موسیقی نگاه ِ تو را گوش می کنم !


.


.


.


.


گاهی میان مردم . . .


در ازدحام شهر ...


غیر از تو هرچه هست ...


فراموش می کنم ... !!!


 

                                  فریدون مشیری




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد