شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

من آسمان پر از ابرهای دلگیرم از فاضل نظری

من آسمان پر از ابرهای دلگیرم


من آسمان پر از ابرهای دلگیرم

    اگر تو دلخوری از من ، من از خودم سیرم

من آن طبیب زمین گیر زار و بیمارم

 که هرچه زهر به خود می دهم نمی میرم

من و تو آتش و اشکیم در دل یک شمع

  به سرنوشت تو وابسته است تقدیرم

به دام زلف بلندت دچار و سردرگم

  مرا جدا مکن از حلقه های زنجیرم

درخت سوخته ای در کنار رودم من

  اگر تو دلخوری از من ، من از خودم سیرم


                                                                            فاضل نظری


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد