شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شعر اما بازم نیومدی از مریم حیدرزاده

 

 

اما بازم نیومدی 

 

 

 

عاشق و مجنونت شدم 

 

نخونده مهمونت شدم  

 

کلی پریشونت شدم 

 

اما بازم نیومدی . . . 

 

قهوه ی فنجونت شدم 

 

شمع تو شمعدونت شدم 

 

خاک تو گلدونت شدم  

 

اما بازم نیومدی . .  . 

 

برف زمستونت شدم 

 

رسوا و حیرونت شدم 

 

چک چک ناودونت شدم 

 

اما بازم نیومدی . . . 

 

آفتاب و بارونت شدم 

 

اشکای غلتونت شدم 

 

 

عطر گلابدونت شدم 

 

اما بازم نیومدی . . . 

 

ماه تو ایوونت شدم 

 

خراب و ویرونت شدم 

 

گل گلستونت شدم 

 

اما بازم نیومدی . . . 

 

سه ماه تابستونت شدم 

 

الوند و کارونت شدم 

 

دشت های ایرونت شدم 

 

اما بازم نیومدی . . . 

 

دنا و هامونت شدم 

 

نزدیک تر از جونت شدم 

 

رگت شدم ٬ خونت شدم 

 

اما بازم نیومدی . . . 

 

خادم و دربونت شدم 

 

اسیر زندونت شدم 

 

گلاب کاشونت شدم 

 

اما بازم نیومدی . . . 

 

یه جوری مدیونت شدم 

 

سنگ خیابونت شدم 

 

راهی میدونت شدم 

 

اما بازم نیومدی . . . 

 

تو سختی ٬ آسونت شدم 

 

تو دردا درمونت شدم 

 

ناجی پنهونت شدم 

 

اما بازم نیومدی . . .  

 

لباس و سامونت شدم 

 

سارق ایمونت شدم 

 

چشمای گریونت شدم 

 

اما بازم نیومدی . . . 

 

لبای خندونت شدم  

 

گشنه شدی نونت شدم 

 

آب فراوونت شدم 

 

امـا بازم نیومدی . . . 

 

همیشه ممنونت شدم 

 

من نی چوپونت شدم 

 

آب تو بیابونت شدم 

 

اما بازم نیومـدی . . . 

 

شعرای ارزونت شدم 

 

عمری غزل خونت شدم 

 

تسلیم قانونت شدم 

 

اما بازم نیومدی . . . 

 

کشته ی مژگونت شدم 

 

هلاک چشمونت شدم 

 

رفتم و قربونت شدم 

 

اما بازم نیومدی . . .  

 

 

 

مریم حیدرزاده 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد