شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شعر احمد شاملو به نام من و تو

 

من و تو 

  

 

من وتو یکی دهانیم  


که به همه آوازش  


به زیباتر سرودی خواناست.  


من و تو یکی دیدگانیم  


که دنیا را هردم  


در منظر خویش  


تازه‌تر می‌سازد.  


نفرتی  


از هر آنچه بازمان دارد  


از هز آنچه محصورمان کند 
 


از هر آنچه واداردمان
 

 

که به دنبال بنگریم،  


من و تو یکی شوریم  


از هر شعله‌ئی برتر، 


 

که هیچ گاه شکست را بر ما چیرگی نیست  


چرا که از عشق
  

روئینه تنیم. 

 


و پرستوئی که در سرپناه ما آشیان کرده است 

 


با آمد شدنی شتابناک
  

خانه را 

 


از خدائی گمشده
  

لبریز می‌کند. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد