شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

اشعار ابو علی سینا

 

 ابو علی سینا 

 

 

روزکی چـــــند در جهان بودم

بر سر خـــــاک باد پیمودم 

 

ساعتی لطف و لحظه‌ای در قهر

جان پاکــــیزه را بــــیالودم 

 

با خرد را به طبع کردم هجو

بی خرد را به طمع بـــستودم 

آتـشی بر فروخــــــتم از دل

وآب دیده ازو بــــــــپالودم 

با هواهای حرص و شــیطانی

ساعــــتی شادمـــان نیاسودم 

آخر الامر چون بر آمد کار

رفتـــم و تخم کشته بدرودم 

کـس نداند که مــن کـــجا رفتم

  


خود ندانم که من کجا بودم 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد