شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شعرنیما یوشیج به نام هنوز از شب

 

 

 

 

 

شعر هنوز از شب از نیمایوشیج 

 

 

 

هنوز از شب دمی باقی است، می خواند در او شبگیر
 

 

و شب تاب، از نهانجایش، به ساحل می زند سوسو.
 
 

به مانند چراغ من که سوسو می زند در پنجره ی من
 

 

به مانند دل من که هنوز از حوصله وز صبر من باقی است در او
 

 

به مانند خیال عشق تلخ من که می خواند 
 
 

و مانند چراغ من که سوسو می زند در پنجره ی من
 

 

نگاه چشم سوزانش ـــ امیدانگیزـــ با من
 

 

در این تاریک منزل می زند سوسو. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد