شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شاعرونه ------ بهترین اشعار زیبا ( قلبی که بی صدا شکست )

شاعرونه -اشعار غمگین- عاشقانه کانال تلگرام » asheghaneh0101@

شعر فضــای خانه کـــه از خنده‌های ما گــرم است از نجمه زارع



فضــای خانه کـــه از خنده‌های ما گــرم است



فضــای خانه کـــه از خنده‌های ما گــرم است


چه عاشقانه نفس می‌کشم!، هوا گرم است


دوباره «دیده‌امت»، زُل بزن بـه چشمانی


که از حرارتِ «من دیده‌ام ترا» گرم است


بگو دومرتبه این را کــــه: «دوستت دارم»


دلم هنوز به این جمله‌ی شما گرم است


بیــا گنـــاه کنیم عشق را... نترس خدا


هزار مشغله دارد، سر ِ خدا گرم است


من و تو اهل بهشتیم اگرچه می‌گویند


جهنـــم از هیجانات ما دو تا گرم است


...


به من نگاه کنی؛ شعرِ تازه می‌گویم


که در نگاه تو بازارِ شعرها گرم است




            نجمه زارع



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد